BORANG PEMULANGAN PESANAN

  • We are working at full capacity and doing our best to get your product delivered within the estimated time frame. However, short delays may occur from time to time, due to the restrictions caused by the ongoing pandemic, in some areas. We appreciate your patience and understanding in these rare cases.


    Sila lengkapkan dan hantarkan borang di bawah untuk memulangkan produk anda. Jika anda ingin mengetahui tentang polisi pemulangan kami sebelum anda menghantarnya, anda boleh melawati pautan ini: https://www.glamira.com.my/return-policy/

    1. Tukar saiz
    2. Ukiran
    3. Pembaikan
    4. Penarikan balik
    Reason:
    It is damaged
    The parts are missing
    It is not what I ordered
    Lain (sehingga 1000 aksara)
    Cara Pembayaran *
    1. Credit Card
    2. Pemindahan Bank
    3. Paypal
    Pilih barang Pemulangan anda :

    Alamat e-mel dan nombor pesanan anda perlu sepadan dengan rekod kami untuk meneruskan pemulangan anda. Sila pastikan nombor pesanan anda adalah betul dan alamat e-mel anda adalah yang mula-mula anda gunakan untuk membuat pesanan.

    Saya telah membaca terma dan syarat dan menerimanya.
    There is no personal engraving on the item and I haven't removed the seal.
    I haven't used the product.
    I will include all complementary items (gift box, certificate, promotional items etc.) in my return package.
NOTA PENTING:
  • Sila ambil perhatian bahawa permintaan pemulangan anda akan diproses berdasarkan maklumat yang anda hantarkan dalam talian. Apa-apa nota bertulis pada salinan bercetak borang pemulangan tidak akan dipertimbangkan.
  • Untuk memastikan perkhidmatan pemulangan yang cepat dan cekap, kami tidak boleh mengubah permintaan anda selepas anda menghantarkan borang pemulangan anda. Sebelum meneruskan penghantaran, sila periksa semula maklumat yang anda berikan berkenaan permintaan anda.
  • Proses menukar saiz mengambil masa lebih kurang 25 hari bekerja. Jika anda mempunyai majlis dalam masa terdekat seperti majlis perkahwinan, kami nasihatkan anda menghantarkan produk anda selepas majlis tersebut. Anda boleh berunding dengan pasukan sokongan pelanggan kami jika tempoh masa 60 Hari anda akan berakhir sebelum tarikh majlis anda.
* Ruang Diperlukan