SERVIS KAMI

Saiz cincin adalah sama penting dengan cincin itu sendiri. Kesesuaian yang lembut dan selesa akan menambahkan ikatan cincin yang elegan. Glamira tidak akan berputus asa selagi anda belum berpuas hati dalam semua aspek, oleh itu kami menawarkan penukaran saiz percuma kepada cincin anda yang diukir atau tidak hanya percuma sekali sahaja dalam masa 60 hari pertama resit produk anda.

Untuk maklumat lanjut,anda boleh membaca Polisi Pemulangan kami disini. Sekiranya anda memerlukan bantuan seterusnya, sila hubungi servis khidmat pelanggan kami dengan menghantar e-mel kepada service@glamira.com.my atau hubungi kami di 00 44 800 808 5745. Kumpulan kami amat berbesar hati untuk membantu anda!

Memberikan mesej intim atau peribadi dengan ukiran percuma dan membina hadiah seumur hidup yang penuh dengan nilai sentimen. Buatkan dia rasa istimewa dan eksklusif - sepertimana cincinnya.

Glamira akan mengukir cincin anda secara percuma apabila anda memilih pilihan ini ketika pembelian. Anda boleh memilih empat fon berbeza termasuk simbol istimewa seperti bentuk hati atau infiniti. Nombor simbol maksimum yang anda boleh taip ialah 25-termasuk ruang,ikon dan huruf.

Jika anda sudah pun membeli cincin anda tanpa sebarang ukiran dan anda mahu menambahkan satu selepas ini, anda boleh menghantarnya kembali kepada kami. Cincin anda boleh diukir untuk £4 bagi setiap karakter. Anda boleh merujuk kepada polisi pemulangankami untuk maklumat lanjut

Sila elakkan daripada mengukir barangan anda dengan pihak ketiga seperti tukang emas yang lain atau orang lain selain GLAMIRA kerana ia akan membatalkan waranti seumur hidup anda.

GLAMIRA berdiri tegak di dalam sektor ini dengan waranti seumur hidup. Cincin perkahwinan atau pertunangan ialah pembelian untuk seumur hidup, oleh itu, kami mahu memastikan anda menerima produk berkualiti tinggi dengan jaminan yang memuaskan. Waranti seumur hidup dikenakan untuk semua barang kemas GLAMIRA ,kerana kami yakin dengan produk kami. Sekiranya terdapat kerosakan penghasilan, GLAMIRA akan memeriksaa produk tersebut dan akan berbesar hati untuk membaikinya demi anda. Anda boleh merujuk kepada polisi pemulangankami untuk maklumat lanjut

Barang kemas ialah halus dan memerlukan penjagaan rapi ketika penghantaran. GLAMIRA menawarkan penghantaran berinsurans dan lengkap untuk semua pesana untuk kehilangan atau kerosakan di transit. Sebaik sahaja pesanan tersebut meninggalkan premis kami,anda akan diberikan nombor jejakan untuk menjejaki penghantaran anda.

Kami cadangkan anda untuk membuka bungkusan anda dan memeriksanya untuk kerosakan dan isi. Jika anda mendapati sebarang kerosakan, sila failkan tuntutan kerosakan dan tolak resit penghantaran.

Jika anda tidak berpuas hati dengan pesanan anda, anda boleh memulangkan barangan anda kepada GLAMIRA sama ada untuk pembayaran balik,ukiran atau permintaan membaik pulih. Hantarkan borang pemulangan pesanan yang boleh diisi dengan hanya beberapa klik mudah. Cetaknya dan hantarkan semula bersama barangan tersebut. Sebaik sahaja borang pemulangan pesanan tersebut dihantar, anda akan menerima arahan ke alamat e-mel anda tentang bagaimana untuk meneruskan pemulangan. Sila baca polisi pemulangankami sebelum menghantar barang tersebut kepada kami.

Glamira mengenalpasti kepentingan saat istimewa yang anda hargai,terutamanya dengan setiap maklumat yang penting oleh itu sebuah kotak hadiah yang bergaya dan percuma akan dihantar kepada anda bersama dengan pembelian anda.

Pada tahu 2012, kami telah mula mereka dan membangunkan produk kami. Memasuki pasaran antarabangsa, penggunaan pakar dalam Gemologi digunakan untuk memastikan servis profesional dan memeluk piawaian tertinggi dalam kualiti penting. Pakar-pakar kami di dalam bidang gemologi telah memilih dengan tangan mereka sendiri permata yang kami gunakan dan memastikan piawaian kualiti yang kami idamkan akan ditawarkan pada setiap masa.

GLAMIRA memahami keperluan kesempurnaan dalam setiap maklumat apabila saat istimewa hampir tiba. Saiz cincin adalah sama penting dengan cincin itu sendiri dan GLAMIRA berdiri disisi anda apabila anda memerlukannnya.

Sila pesan sebuah pengukur cincin secara percuma dnegan menekan disini atau tuliskan e-mel kepada kami ke service@glamira.com.my termasuk nama anda dan alamat dengan subjek "Memesan pengukur cincin" Anda juga boleh memesan pengukur cincin percuma di setiap halaman produk, di bawah setiap bahagian harga dimana ia tertulis : "CARI SAIZ CINCIN ANDA".

Pakar GLAMIRA akan membantu anda untuk membuat keputusan untuk majlis istimewa anda. Beritahu kami jika anda ingin mendengar pendapat kedua atau cadangan dan profesional yang berpengalaman akan berbesar hati untuk membantu anda! Bertanya kepada pakar akan membuktikan bahawa ianya amat praktikal kerana anda boleh mengenalpasti kriteria seperti senarai harga, majlis dan jenis barang kemas. Profesional akan melihat setiap maklumat penting dan akan berkongsi dengan anda pendapat mereka. Untuk menghantar permintaan, sila klik disini, ia hanya akan mengambil beberapa minit sahaja.

Bagaimana hendak Menebus Kod Kupon Anda

Sertai kempen kami melalui surat berita atau sertai kempen di Facebook melalui Laman Peminat Facebook kami untuk mendapatkan kupon.

Tebus Kupon

- Hanya satu kupon untuk satu pesanan

- Kupon hanya boleh ditebus sebelum pesanan disempurnakan.

- Kupon tidak boleh ditukar dengan wang.

Kesahihan

- Kupon hadiah hanya boleh ditebus untuk masa yang dihadkan sahaja. Waktu untuk kesahihan boleh dilihat di kupon atau kempen yang terlibat.

Pemulangan

- Ianya mungkin boleh memulangkan artikel yang dibeli dengan kupon hadiah .

- Jika untuk sebarang sebab anda ingin memulangkan artikel yang dibeli dengan kupon hadiah, anda akan menerima bayaran tambahan dalam bentuk kredit ke akaun Glamira anda.

Promosi Kupon dan Diskaun

- Kami menawarkan anda pelbagai tawaran untuk majlis yang berbeza sepanjang tahun.