Loading...

POLISI PENGHANTARAN

Kos Penghantaran dan Waktu Penghantaran

Penghantaran standard adalah percuma dengan pesanan anda. GLAMIRA tidak menanggung kos penghantaran untuk item yang dipulangkan.

Semasa membeli, anda akan diberikan Tarikh Anggaran Penghantaran. Sila ambil perhatian bahawa tarikh anggaran penghantaran bukanlah rangka masa terjamin untuk pesanan anda. Ia dikira secara automatik berdasarkan jumlah masa yang diperlukan untuk memproses pesanan anda, penghasilan dan proses penghantaran termasuk alamat penghantaran.

Masa anggaran penghantaran adalah berdasarkan penghantaran ke bandar utama. Sila benarkan masa tambahan untuk penghantaran ke kawasan terpencil. GLAMIRA tidak bertanggungjawab untuk penghantaran lewat ke kawasan atau daerah terpencil dimana perkhidmatan pos dijalankan pada masa tertentu atau alamat di luar Tanah Besar.

Untuk penghantaran yang lebih cepat, anda boleh memilih salah satu daripada pilihan Penghantaran Ekspres atau Penghantaran Premium. Sila ambil perhatian bahawa pilihan ini hanya mengurangkan jumlah masa yang diperlukan untuk memproses dan menghasilkan pesanan anda berbanding masa penghantaran standard percuma. Ia tidak menjamin mana-mana tarikh penghantaran tertentu. Jika bayaran dibuat melalui pindahan bank atau jika bayaran anda tidak berjaya dengan segera, masa anggaran penghantaran akan dikira dari hari bayaran diterima. GLAMIRA tidak bertanggungjawab atau memulangkan caj penghantaran berdasarkan mana-mana kelewatan sedemikian.

Penghantaran Berinsurans

Pesanan anda akan dihantarkan oleh DHL. Masa penghantaran mungkin berbeza mengikut lokasi alamat anda. Anda akan diberitahu apabila bungkusan anda meninggalkan premis kami dan nombor pengesanan anda dihantarkan kepada alamat e-mel yang anda berikan semasa pembelian anda. Semua bungkusan diinsuranskan semasa transit. Sila pastikan anda bersedia untuk menerima bungkusan anda pada masa penghantaran. GLAMIRA tidak bertanggungjawab atas kehilangan atau kecurian bungkusan semasa penghantaran. Jika bungkusan anda telah dikembalikan kepada penghantar kerana anda tiada, GLAMIRA berhak untuk mengenakan caj kepada pelanggan untuk kos penghantaran semula.

Jika anda tidak menerima nombor pengesanan, sila periksa folder spam/sampah anda juga. Jika anda tidak tahu nombor pengesanan anda atau jika status untuk penghantaran tidak berubah selama beberapa hari di laman web penghantar, sila hubungi pasukan sokongan pelanggan kami supaya mereka boleh menyiasat untuk anda. Jika terdapat masalah, GLAMIRA akan menghubungi penghantar untuk menyelesaikan masalah secepat mungkin dan tanpa menyusahkan anda.

Sila periksa bungkusan anda sebelum anda menerima penghantaran. Jika bungkusan anda telah rosak semasa pengangkutan, tolak penerimaannya dan failkan tuntutan dengan penghantar dengan segera.

Alamat Penghantaran

Setiap kedai GLAMIRA berada di negara tertentu dan penghantaran ke negara lain adalah tidak mungkin.

Penghantaran hanya boleh dilakukan ke alamat rumah atau perniagaan. Sila ambil perhatian bahawa penghantar tidak menerima bungkusan yang beralamat pejabat pos dan bungkusan ini tidak dilindungi oleh insurans penghantaran. Jika alamat penghantaran ialah alamat kotak pejabat pos, GLAMIRA tidak bertanggungjawab atas kelewatan, bungkusan hilang atau caj pembetulan alamat. Untuk pesanan yang perlu dihantarkan ke destinasi selain daripada alamat bil, sila pastikan kad kredit atau syarikat kewangan anda menyimpan alamat lain ini supaya ia tidak menyebabkan kelewatan dalam memproses pesanan anda.

Untuk keselamatan anda, maklumat alamat tidak boleh ditukar selepas membuat pesanan. Jika anda tiada di alamat yang diberikan pada masa penghantaran yang ditetapkan, sila hubungi perkhidmatan sokongan pelanggan untuk memeriksa kemungkinan untuk menahan penghantaran atau menangguhkannya ke tarikh yang lain.

Penghantaran ke luar Tanah Besar

Jika alamat penghantaran anda di luar Tanah Besar, sila ambil perhatian bahawa pesanan anda mungkin tertakluk pada kastam. GLAMIRA tidak memikul sebarang tanggungjawab untuk caj tambahan atau mengembalikan apa-apa cukai atau duti yang mungkin dikenakan terhadap bungkusan anda.